Monday, November 22, 2010

KAMU&aku

KAMU..masihkah menyanyangi aku seperti dahulu..seperti pertama kali kamu menyatakan sayangmu padaku..

&aku...masih menyanyangi kamu seperti mana pertama kali hati ini memilih untuk menyanyangi kamu dan sayangku semakin mendalam......

KAMU...adakah sudah semakin membenci aku..kerana diri ini begitu banyak kekurangan di matamu...kerana diri ini bukan la sempurna di matamu..

&aku..tidak mungkin akan membenci mu...kerana dirimu begitu sempurna di mataku..

KAMU...menyesalkah memilih aku sebagai seorang yang istimewa di hatimu..

&aku..tidak pernah menyesal memilihmu..memilihmu sebagai seorang yang begitu istimewa di hatiku...

KAMU...sudikah melayari hidupmu bersama aku sehingga ke akhir hayatku dan sanggupkah kamu bersusah senang melayari kehidupan ini bersamaku...

&aku...sangat mengharap dapat melayari hidup ini bersamamu sehingga ke akhir hayatku dan hidup susah senang denganmu...

KAMU...jujurkah kamu menyintai aku...

&aku..seikhlas hati menyintaimu...

KAMU...sakitnya ku rasa bila kamu sudah tidak mempedulikan diri ini..sakitnya bila kamu tidak mempercayai diri ini..sakitnya bila kamu semakin jauh...sakitnya bila kamu menyatakan tidak perlu la bersedih bila kamu pergi..sakitnya hanya aku yang tahu..

&aku..redha jika itu yang kamu mahu..


KAMU&aku..di manakah akan berakhirnya kisah KITA....


No comments:

Post a Comment