Monday, November 22, 2010

aku YANG TAK BRAPE SIBUK...(22/11/2010)

Aku rasa semua pekerja kat sini sibuk dengan kerja masing-masing atau sedang buat-buat sibuk dengan kerja masing-masing..ehehehe..takde la memang semua orang sibuk kecuali aku je rilex takde kerja..ntah bingung aku dibuatnya..hehe..rilex sangat ni..hmm..aku dah masuk kerja hampir 2 minggu la..ade la kerja yang dibagi tapi tak banyak..2 yang aku aktif sangat berblogging nih..haissk...di dalam fikiran ku sekarang ~ ADAKAH NORMAL PEKERJA YANG BARU MASUK TIDAK SIBUK ATAU TIDAK DIBERI KERJA?? ~ tetapi untuk berapa lama???? takot gak aku..takot bos cakap aku malas wak kerja, tak tahu wak kerja..hmm cane erk.. kena jumpa bos dan bertanya ni ~bos saya rasa saya takde kerja..apa yang harus saya buat sekarang?? patut kah aku bertanya bergini??


Please Help ME~ huhu =(

No comments:

Post a Comment