Tuesday, December 28, 2010

I AM BLUSHING

*ASSALAMUALAIKUM*

Why i am blushing?? because si buah hati ajak i kawen...*yeeey* si buah hati semalam telah menulis sesuatu di dinding mukabuku atau facebook aku..apa yang si buah hati tulis:

"Hye kasih..... Green light kawen sudah diberikan...jangkaan september...jadi kumpul duit....jgn dok beli make up sokmo yer...."

Tapi yang pasal make up 2 i dah x beli dah tau..shoping pun dah kurang sekarang..huhu..ok i akan berjimat jermat mulai sekarang..i akan berdiet *bolehkah ni* hehe..ok u pun kena berjimat gak..sama-sama la kita berjimat cermat supaya impian kita menjadi kenyataan <3


Tapi aku masih lagi takot..takot untuk menghadapi masa depan..yang tak pasti apa yang akan berlaku..dan apa yang paling aku takot ialah apabila si buah hati tidak lagi menyayangi aku...mahukah sibuah hati menyayangi aku hingga ke akhir hayat ku???? semoga jodoh kami hingga ke akhir hayat kami..



si buah hati yang gemop..i love u..*blushing*

No comments:

Post a Comment