Tuesday, April 13, 2010

*Tupai-Tupai*

Tupai-Tupai ni nama sebuah restaurant kt area UKM ni, xjauh pun dari stesen komuter UKM...comel betol name diberi secomel tempatnye =D.. smalam kami pergi la makan cini..baru buke kot..sbb sebelum ni x prasan pun ade restaurant kt citu..masuk je aku nampak steamboat buffet..waaa..hati ku menggelora mahu makan steamboat..tapi apelah naseb badan si buah hati tidak berapa menggemarinya..musnah harapan..ngekk..xde la....hehe
mase kami tiba 2 xramai pun orang yang datang makan..lalu kami pun dan duduk terus order..sambil melihat menu sambil mengjeling kt si dia..sambil tersengih mcm kerang busuk..wahaha..harga makanannye..woww~ boleh tahan mahal la..baru buke kot harga pun leh tahan mahalnye kot..then saya orde beehun cantonese dan air limau suam...aiman orde nasi gerang ayam blackpaper nga air nenas..makanan si aiman ni yg sampai dulu..sampai je dia gelak..haha..mcm nasi goreng biase kt kedai yg slalu kita makan je..mane ayam blackpaper nye..aku pun berkate..dia lupe nk bg ayam blackpaper 2 kot..mcm nasi goreng kicap yang mcm aku goreng pun ade..wahaha..hargenye RM8.00 xcilap aku..waaahaha.. naseb baek akunye lak ok..leh tahan rase gak beehun cantonese kt situ and byk seafood..rase pun best gak..harge xcilap aku RM6.50 kot..total kami mkn smalam RM22.00..haha..biasenya kami mkn mlm xsampai pun RM 20..xpe la skali skala kate dia..aku pun ckp, skali je kot xde dah skalenye..haha..ade beberapa gambar je aku amik..layan je lah~

beehun cantonese ku..aku igt hiasan ape la kt tepi 2..rupenye beehun yg digoreng kot..tp rasenye cedap..rangup sekali =D


ni la nasi goreng ayam blackpaper..hehe..dia makan pastu ckp byk sayur la..nak rase awknye sket la..teliur sy punye la 2..lalala~


ni la kedainye..waa..xnampak pape..lampu bergemerlapan byk sgt..ditambah dengan camera tepon je digunkan tok amik gambar..mmg xnampak pape laa..




1 comment: